Studenti Ekonomskog fakulteta Tuzla učestvovali na sedmom “PR Challenge” takmičenju


Sedmo po redu državno studentsko takmičenje u odnosima s javnošću organizovala je PRIME Communications, agencija za odnose s javnošću i marketing. Ove godine, u finalu PR Challenge takmičenja, učestvovalo je šest ekipa: iz Mostara, Sarajeva, Tuzle, Zenice, Banje Luke i Istočnog Sarajeva.

Ispred Ekonomskog fakulteta Univerziteta u Tuzli u finalu PR Challenge takmičenja učestvovali su studenti IV godine, smjer Marketing: Dario Trogrlić, Dejan Zovko, Mehmed Selimović, Edina Mustafić i Elmedina Blažević.

Stručni žiri na čelu sa dr. sc. Lejlom Turčilo, profesoricom na Odsjeku žurnalistike/komunikologije na Fakultetu političkih nauka Univerziteta u Sarajevu, proglasio je članove ekipe Fantastic Trio iz Zenice za pobjednike sedmog PR Challenge takmičenja, ocijenivši njihovu strategiju izrađenu za U-Report najboljom u ukupnom poretku.

Drugo mjesto u ukupnom poretku pripalo je ekipi PRvi, najupečatljivijeg nastupa, sa Univerziteta Džemal Bijedić iz Mostara, Fakulteta humanističkih nauka, Odsjeka za komunikologiju, a u sastavu Dženita Sakić, Azra Zatega, Anel Husnić i Adi Bebanić. Treće mjesto, po ocjeni stručnog žirija, za PR strategiju za U-Report, pripalo je ekipi Prepare&Go sa Filozofskog fakulteta Univerziteta u Istočnom Sarajevu, u sastavu Petar Pušonja, Anđela Knežević i Tijana Gogić. Žiri je ocijenio da je najkreativniji koncept osmislila ekipa EFSA PR Club ekipa sa Ekonomskog fakulteta Univerziteta u Sarajevu svojom PR strategijom za U-Report.

Poklon pakete za sve učesnike, finaliste i članove žirija obezbijedila je Podravka u BiH, koja je već tradicionalno jedan od partnera ovog društvenog korisnog projekta koji je pokrenula i sprovodi PR agencija Prime Communications.

IZVOR