Edukativni programi za cjeloživotno učenje koje realizuje Ekonomski fakultet Univerziteta u Tuzli
Afirmacija koncepta cjeloživotnog učenja kroz realizaciju edukativnih programa značajno doprinosi jačanju partnerskih odnosa između visokoškolskih institucija, privrednih komora, ministarstva i poslovne prakse kao i prilagođavanju nastavnih planova i programa potrebama privrede, utičući tako i na poboljšanje kvaliteta visokog obrazovanja u BiH i njegovu uspješniju integraciju u evropski akademski prostor.
Implementacija edukativnih programa u skladu je i sa strateškim ciljevima Federalnog ministarstva za obrazovanje i nauku za period 2012.-2022., i to prije svega u domenu uvođenja cjeloživotnog učenja i podizanja svijesti o značaju društva znanja. Naime, prema Strateškim pravcima razvoja visokog obrazovanja u Federaciji BiH za 2012-2022, u Federaciji BiH postoji nedovoljan broj istraživačkih projekata i nezadovoljavajući nivo saradnje visokoškolskih intitucija s privredom, kao i nedostatak centra za cjeloživotno učenje, te slaba iskorištenost postojeće naučnoistraživačke infrastrukture.
S druge strane, evidentan je porast potreba privrede za cjeloživotnim usavršavanjem, kako bi se preduzeća uspješnije nosila sa konkrencijom na globalnom nivou i sve većom neizvijesnošću i promjenljivošću savremenog poslovnog okruženja.
Uvažavajući navedeno, Ekonomski fakultet Univerziteta u Tuzli je pokrenuo proces kreiranja i realizacije eduaktivnih programa, čiji su korisnici menadžeri i zaposlenici preduzeća, finansijskih institucija i drugih organizacija u okruženju, kao i studenti Ekonomskog i drugih fakulteta Univerziteta u Tuzli. Realizacija edukativnih programa doprinosi sticanju novih znanja, vještina i kompetencija, afirmiše ideju cjeloživotnog učenja, povezuje visoko obrazovanje i poslovnu praksu, te osigurava kvalitetnu osnovu za redizajniranje nastavnih planova i programa na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Tuzli u svrhu njihove veće povezanosti sa poslovnom realnošću.
Detaljno opisani predloženi edukativni programi
Naziv programa edukacije
DIGITALNI MARKETING
|
|
Cilj programa edukacije | – Dizajnirati i primjeniti edukacijski program digitalnog marketinga prema potrebama poslovnog sektora u kontekstu unaprijeđenja bolonjskih kompetencija
– Povezati akademsku i poslovnu zajednicu u dizajniranju edukacijskog programa iz oblasti digitalnog marketinga u cilju uspostavljanja kontinuirane saradnje i unaprijeđenja bolonjskog procesa. |
Kratak opis sadržaja edukacije | – Dizajniranje i obrada hipermedijalnih sadržaja.
– Digitalni kanali komunikacije. – Tržište digitalnog marketinga. – Digitalna kampanja. – Praktični rad. |
Ciljani korisnici edukacije | – Marketinški profesionalci koji su specijalizirani za komunikaciju putem tradicionlanih medija koji žele da uvedu inovacije u svoju profesionalnu praksu.
– Menadžeri SMEs koji žele da unaprijede efikasnost svoje promocije. – Studenti koji žele da steknu osnove za uspješnu karijeru u digitalnom marketingu (jednoj od najdeficitarnijih profesija na domaćem, ali i svjetskom tržištu). – Novi uposlenici marketinških odeljenja i agencija. |
Način izvođenja edukacije (npr. predavanja, slučajevi iz prakse, simulacija situacija iz poslovne prakse, radionice, testovi i dr.) | Predavanja, praktične vježbe, obrada primjera iz prakse, završni praktični rad polaznika. |
Dužina trajanja edukacije | 3 dana |
Broj i dinamika sedmičnih časova | 3 dana po 4 časa (ukupno 12 časova edukacije) |
Mjesto održavanja | Ekonomski fakultet Tuzla |
Očekivani ishodi edukacije (vrste stečenih kompetencija, znanja i vještina, te mogućnosti njihove primjene u poslovnoj praksi) | – Prenijeti polaznicima teorijska i praktična znanja iz obrade i kreiranja hipermedijalnih sadržaja.
– Predstaviti osnovne koncepte uinteraktivnom digitalnom marketingu, njihovu svrhu i upotrebu. – Omogućiti jasno razumijevanje tržišta digitalnog marketinga, komunikacijskih kanala, modela plaćanja, elemente digitalne kampanje, te glavnih sudionika i njihovih uloga na tržištu. – Upoznati polaznike sa najboljim primejrima iz domaće i međunarodne prakse digitalnog oglašavanja. |
Naziv programa edukacije
OSNOVI FINANSIJSKE ANALIZE U EXCELU
|
|
Cilj programa edukacije | Cilj kursa jeste da polaznike upozna sa praktično primjenljivim konceptima i alatima savremene finansijske analize koji im omogućavaju širu upotrebu stečenih znanja u obavljanju kako poslovnih aktivnosti u finansijskom i relanom sektoru tako i kod donošenja investicionih odluka |
Kratak opis sadržaja edukacije | Osnovi finansijske analize u Excelu:
|
Ciljani korisnici edukacije | Kurs je namijnjen svima koji žele da se upoznaju sa osnovama savremene finansijske analize i njenim praktičnim alatima prilikom obavljanja svakodnevnih poslovnih i investicionih aktivnosti. |
Način izvođenja edukacije (npr. predavanja, slučajevi iz prakse, simulacija situacija iz poslovne prakse, radionice, testovi i dr.) | Rad na kursu će obuhvatiti serije predavanja praćene konkretnim primjerima za analizu u Excelu baziranim na realnim tržišnim podacima. |
Dužina trajanja edukacije | 3 dana |
Broj i dinamika sedmičnih časova | 3 dana po 4 časa (ukupno 12 časova edukacije) |
Mjesto održavanja | Ekonomski fakultet Tuzla |
Očekivani ishodi edukacije (vrste stečenih kompetencija, znanja i vještina, te mogućnosti njihove primjene u poslovnoj praksi) | Polaznici će biti osposobljeni da samostalno rješavaju probleme finansijskog odlučivanja iz poslovne prakse. |
Naziv programa edukacije
STATISTIČKA ANALIZA I OBRADA PODATAKA
|
|
Cilj programa edukacije | Cilj ove edukacije je upoznati sudionike kroz primjere i rad na praktičnim vježbama sa statističkim obilježjima i njihovom organizacijom, mjerama centralne tendencije, mjerama disperzije, analizom regresijskom modela korištenja Excela i drugih statističkih programa za obradu podataka. |
Kratak opis sadržaja edukacije |
|
Ciljani korisnici edukacije | Kurs je namijenjen svima koji žele da se upoznaju sa osnovnim statističkim analizama ili samo (pravilno) da razumiju i interpretiraju rezultate statističkih analiza na koje pri svom radu ili svakodnevici nailaze. Primjena računara i softverskih paketa neophodna je sve većem broju korisnika, prije svega menadžerima i stručnjacima/analitičarima iz raznih sektora u preduzećima, konsultantskim kućama, marketinškim agencijama, ali i organima uprave i drugim organizacijama. |
Način izvođenja edukacije (npr. predavanja, slučajevi iz prakse, simulacija situacija iz poslovne prakse, radionice, testovi i dr.) | Rad na kursu će obuhvatati serije predavanja praćene konkretnim primjerima za analizu u Excelu i drugim programima za statističku analizu i obradu podataka. |
Dužina trajanja edukacije | 3 dana |
Broj i dinamika sedmičnih časova | 3 dana po 4 časa (ukupno 12 časova edukacije) |
Mjesto održavanja | Ekonomski fakultet Tuzla |
Očekivani ishodi edukacije (vrste stečenih kompetencija, znanja i vještina, te mogućnosti njihove primjene u poslovnoj praksi) | Polaznici će biti osposobljeni da uz pomoć različitih funkcija i analiza, te zahvaljujući informacijama dobijenim na bazi primjene statističkihprograma olakšaju rješavanju poslovnih problema. |
Naziv programa edukacije
VJEŠTINA KOMUNICIRANJA U PRODAJI
|
|
Cilj programa edukacije | Sticanje novih znanja, kompetencija i vještina na području komunikacije u prodaju, s ciljem povećanja efektivnosti i efikasnosti ovog procesa u preduzećima i mikrofinansijskim institucijama na području Tuzlanskog kantona. |
Kratak opis sadržaja edukacije |
|
Ciljani korisnici edukacije | – Prodajno osoblje (mala, srednja, velika preduzeća, prodajni lanci, banke, mikrokreditne organizacije).
– Studenti koji žele da steknu znanja i vještine iz područja komunikacije u prodaji. |
Način izvođenja edukacije (npr. predavanja, slučajevi iz prakse, simulacija situacija iz poslovne prakse, radionice, testovi i dr.) | Predavanja, praktične vježbe, obrada primjera iz prakse, radionice, testovi. |
Dužina trajanja edukacije | 3 dana |
Broj i dinamika sedmičnih časova | 3 dana po 4 časa (ukupno 12 časova edukacije) |
Mjesto održavanja | Ekonomski fakultet Tuzla |
Očekivani ishodi edukacije (vrste stečenih kompetencija, znanja i vještina, te mogućnosti njihove primjene u poslovnoj praksi) | – Sticanje potrebnih znanja u prodaji: znanja o tržištu, upoznavanje konkurencije, poznavanje kupaca i njihovihpotreba, etc.
– Sticanje znanja o fazama prodajnog procesa i kreiranju dodatne vrijednosti za kupca. – Sticanje novih znanja iz područja komunikacije u prodaji. – Sticanje novih verbalnih i neverbalnih vještina u komunikaciji u prodaji. – Svjesnost o važnosti razvijanja i primjene emocionalne inteligencije u prodaji. – Sticanje znanja o efektima određenih vrsta materijalnih i nematerijalnih kompenzacija na motivaciju prodajnog osoblja. |